CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Mari Menabung. Sila Tekan

Sunday, October 25, 2009

malang tidak berbau....

DATE : 18 OCTO 2009
TIME : PAGI YANG INDAH
LOKASI : SECT.7 KAHERAH

dari hujung penjuru di sudut paling kiri ternampak fazlur ridzwan melambai, maka melangkah keluar kaki letih dari perkarangan Airport Cairo, menuju ke kereta. Bersama-sama ketika itu Abdul Muntakim dan juga Emmy, secara jujur berkata sangat letih ketka itu, 12jam di udara bagai nak rak seluruh badan lesu.ALLAH saja yang tahu, Jalan-jalan terus mesti berjalan untuk sampai ke rumah di hayyu sabiq.

Kota raya tidak mati, tapi sering penuhi nodai sampah,kereta lalu-lalang tanpa jagaan trafik, sibuk,kalut,kabut dipagi ini, mengejar masa ke destinasi untuk bekerja! Aku semakin kusut! Arghh, kelam kelibut otak dibuatnya, melihata suasana kota megah kaherah, kesibukan tahap dewa,penuhi dengan kekalautan ribuan manusia. Tapi perlu sudah bersedia keran perjalanan mencipta nama di sini masih lama.

selesa atau tidak di fikiran objektinya hanyala, "sampai dirumah rehat saja" sedang, memandu secara separa berhemah emmy, cuba mengambil jalan di satu simpang, tetapi kali ini bukan rezekinya, TEKSI gila telah gagal mengawal nafsu menabrak tanpa segan silu kereta kami, dahsyat itu tidak sekali hanya pintu perlu ditukar sahaja!, tetapi terkejut, runtuh semangat 1 malaysia seketika.

eh, bergaduh pula sebentar dalam 20minit menegakkan benang yang basah, terpaksa mengalah, dibumi orang xmungkin boleh aku menjadi TUAH.suatu peringatan untuk semua, berhati-hati di jalan raya, ingat orang tersayang.

No comments: