CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Mari Menabung. Sila Tekan

Friday, April 30, 2010

coretan tentang sahabat 1st

mungkin kegilaan untuk menulis di malam hari agak menjadi-jadi tatkala tekananan yang diberikan oleh 'exam final' kali ini agak kuat, bergerak :
-memandang buku, baca buku, tenung buku, cuba hafal buku.
akhirnya, tersungkur dengan,"pheww..banyaknya nak di hafal, time and time!!!"..

Tidak mengapa, akibat mahu hilangkan rasa mengantuk dan juga rasa bersalah "Study Last Minutes" so, menulis la sikit,

menulis sesuatu, tentang seorang sahabat,..sorry to him because sepatutnya, dah lama post tentang dia, "due to his demand, i wrote this, but its okay, he is one of my bets buddies.! rock on dude, rock on dude.

Muka tenang, agak pendiam, tetapi bukan sekadar diam, tetapi cuba mengamati perilaku orang berhadapan dengannya. Agak menakutkan tetapi sebenarnya, seorang yang peramah, mungkin inign menjaga batas dalam berukhuwah, menjaga hati dan perasaan di masa depan kelak insyaAllah. Anak sulung dari 3 adik beradik, hitam manis orangnya, pertama kali berkenalan mungkin tidak mahu bercakap banyak dengannya, mungkin kerana malu, atau dia rasa tidak sebulu, tetapi silap.sekarang ini sudah macam belangkas kemana pergi nak bersama saja, "opps, not a gay okay! come on. katakan taknak pada hubungan sejenis.
Sekarang sudah masuk tahun ke-2 persahabatan mencari keredhaanNya, macam macam mehnah dan tribulasi kami sudah tempuhi, cuba memahami, keadaan satu sama kali dan juga keadaan sekitar, banyak mendapat nasihat dan dorongan dari nya, tapi semuanya berunsur kutukan membina, "but it okay, everyone here know the way you always tried to give your message" kalau ada yang terasa tu, mungkin baru mengenali dirinya..
Erk, time time, agaknya, banyak lagi mahu menulis sesuatu tentang sahabat ni, mungkin di lain hari pula, masa untuk sambung belajar sudah tiba.

credits to : Abdul Muntakim Ahmad Ashaari, thanks be such a good friend to me, ukhuwahfillah..

No comments: