CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Mari Menabung. Sila Tekan

Friday, April 30, 2010

malam study fisiology.!

hari ini,sudah lama aku menyepi, rasa pula ingin di hati untuk menulis sesuatu di blog usang, mungkin sesuatu yang sudah lama terbuku, dan tidak ketemui pula cara untuk berkongsinya, jadi menulis blog menjadi sasaran.

Aduhai, nasib badan kerana sikap malas badan menjadi mangsa, keutamaan sekarang habiskan sebanyak mungkin buku "fisioogi tahun 2" mana yang sempat itu, yang kita rembat buat bekal dalam masa yang singkat, hari ini hingga tarih peperiksaan, durasi yang tinggal 9 hari, peratusan hasil ilmu yang sempat dicedok masih di paras normal 64%, aduh kerja bahaya. tetapi berlagak dengan senyum sahaja, sembunyikan sejuta kegelisahan.

Tahun ini, 2010 tahun 2 perubatan sia-sia juga ada kenangan memang pasti ada, tetapi pengisian masih perlu ditagih lagi, semalam baihaqi, 'one of my best Jr.' meminta tolong mengiklankan "Daurah Di Yaman" wah, agak menarik rasa tertarik juga hati untuk ke sana, insyaAllah jika ada rezeki diizinkan Allah, mahu juga membawa diri, menadah kitab, paling kurang boleh menjadi bekal menempuh ranjau yang penuh liku ini.

Hahaha..gelak tawa riang hati, kawal sama, nanti makin gelap pula hati, ketawa riang lupa pula padaMu Ilahi, minta dijauhkan..amin
oh, masih masih teringatkan akan kegelisahan bagaimana mahu hadapi "exam season" 1bulan penuh dengan persediaan.

Semoga Allah memberkati dan mempermudahkan urusanku dan juga semua sahabat perjuangan. =)

No comments: