CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Mari Menabung. Sila Tekan

Sunday, May 10, 2009

exam oh exam ...2

rapat larut malam, berlalunya waktu, perlahan jarum saat berputar pada paksi sfera jam locengku.Pening aku, malam ini, sungguh sukar untuk melelapkan mata walau sekadar beberapa minit. Adakah aku terlalu merisaukan, akan peperiksaan esok..? hey, sini aku digelar "rockstar" takkan kerana final exam aku gelabah. Tapi, apakan daya, gelabah juga diriku.
ingatkan, aku seorang sahaja yang tidak mampu kalahkan tak boleh tidur, rupanya satu rumah. Fuuhh!! penangan final exam cukup cunlah.

bebunyi 1 up, 2 up, 3 up, terpanggil aku untuk bangun melihat ape yang berlaku sedemikian rupanya kiraan berbunyi. Aduss rupa-rupanya, sahabatku, ridzwan sedang pumping pada jam 12.48malam, aduhai, kesiannya xleh tidur punya pasal macam-macam gelagat dapat dilihat. Akilled plak sedang bermain dengan PSPnya..mungkin menghabiskan misi narutonya!

haa, akibat tidak dapat tidur maka, aku mengambil sedikit langkah berjaga-jaga dengan membaca buku pisiology yang dikarang oleh Magdi Sabry, (hustler fisio)
lepas lama,menelaah buku pisiologi GIT, akhirnya mata mula berat untuk terus memandang dunia.

rebah juga akhirnya aku,dan rakan-rakan yang lain setelah bertungkus lumus, memburu mengantuk. jam 3 pagi lebih, baru dapat lelapkan mata dengan tenang.
Penangan final exam, mmg cukup merisaukan semua orang..bersedia atau tidak, terjah saja soalan exam tu.

No comments: