CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Mari Menabung. Sila Tekan

Wednesday, March 16, 2011

respon tag. hee...

saya sudah di tag.
so kene la tulis juga. ^^

Adakah anda rasa anda hot?
Oh,memang saya sedang mendengar lagu Hot n Cold dari Katy Perry. awak kenal dia?
Oh, dia memang hot, dan saya pula tidak hot.


2) Upload gambar wallpaper/ pic. yang anda guna sekarang.
Saya hanya menggunakan regular windows wallpaper.

3) Cerita pasal gambar.
Tahun ini, mood saya plain je. so semua akan plain, sebab plain tu macam indah juga kan.

4) Bila kali terakhir makan ayam?
Ayam masak kicap, dengan halia lebih. Chinese punya cuisine for dinner.


5) Lagu terakhir yang anda dengar?
Travis- Closer..kenal x, Travis? oh, britpop. zaman 90an, zaman saya muda muda dlu, selalu dengar lagu macam ni. Sekarang pun masih lagi..cuma mix up la sikit.

6) Apa yang anda fikir selain menyelesaikan Tag ini
1- Bila nak balik Egypt.
2- Agak-agak bila dapat tahu tarikh dari pihak pengurusan.
3- Tidur.


7) Selain nama sendiri, nama panggilan anda yang lain?
'mi mo' ialah nama panggilan baru saya. y lain tu..xpasti. panjang, tu selalu la.


8) Tag 8 blog owner
oh. nampaknya rakan rakan blogger y lain maybe tidak punyai masa y cukup untuk respon tag.,





9) Persamaan antara kambing dan lembu?
Mamalia. dan buangan mereka bersepah di atas jalan raya dan juga kawasan rumah atuk saya.

18) Perasaan ketika menjawab soalan ini.
Oh, adakah mencukupi syarat.

sorry, ade potong soalan soalan..sbb mostly y nak kene tag. busy.