CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Mari Menabung. Sila Tekan

Friday, June 5, 2009

sakit perut, satu revolusi pH dalam perutkah?

"barangkali bukan rezeki aku untuk terus sehat macam orang lain di sekitarku, serius sakit dan penuh kontroversi perutku sekarang ini, ya Allah, tak tahu lagi aku nak amik ubat apa sebagai penyedap badan.

aduhai sakitnya perutku mungkin,kerana dipenuhi dengan pelabagi toksin seribu satu rasa, naik sasau satu badan, berangin je otak. Tapi ini bukan namanya "high" macam kene 'morphine' ini semacam ja, rasa mahu ke toilet tidak memberi hasil, buang masa, baik menahan rasa senak sambil membaca buku.

serangan senak perut bagaikan perang dunia, kedua berlangsung kembali dalam "stomach"..adakah keran ketidakastibaln pH dalam perut atau salah pengambilan makanan aku. terfikir lagi aku!

kesinambungan semua ilmu yang aku, belajar masih xdapat nak ungkaikan masalah ini,apa yang terfikir hanyalah ingin cari halia,berubat cara kampung!
-rebus halia, minum, airnya..
-habis hilang angin dalam perut..
masalah tegar sekarang ni, di mesir halia susahnya nak dapatkan...

takpalah, maka bersabarlah aku dengan sakit perut ini, bersabar dengan sebaik mungkin sehingga habis final exam..
semoga Allah, sembuhkan sakitku ini....amin!

No comments: